FAQ
Tak, aby złożyć zamówienie musisz założyć konto na naszej stronie. Wystarczą podstawowe dane adresowe i kontaktowe. Pamiętaj, że konto na naszym portalu to dodatkowe rabaty, a w przyszłości udział w programie partnerskim.
Tak, nie wymagamy aktywacji konta, ani też przesyłania jakicholwiek dodatkowych dokumentów. Nie musisz prowadzić działalności gospodarczej.
Stosujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa danych. Informację są szyfrowane i nigdy nie są przekazywane osobom trzecim. Twoje hasła również są szyfrowane, a żaden z naszych pracowników nie ma możliwości ich podglądnięcia.
Zapoznaj się z artykułem Polityka prywatność
Hasło łatwo zmienisz w zakładce "Zmień dane" po zalogowaniu się na Twoje konto klienta.
Jeśli zapomniałeś swojego hasła możesz je łatwo zresetować. Udaj się na stronę główną, a następnie w lewym górnym rogu kliknij Zaloguj się. Na stronie z polami do logowania znajdziesz opcję "Przypomnij hasło".
1. Wybierz produkt który cię interesuje, specyfikację oraz nakład
2. Załącz plik/pliki do druku. Przy każdym z nich możesz dodać komentarz. Projekt możesz załączyć również na późniejszym etapie
3. Dodaj do koszyka
4. Podaj dane do wysyłki, zaznacz czy potrzebujesz fakturę i dane jakie mają się na niej znaleźć
5. Wybierz sposób dostawy
6. Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, to teraz jest dobry moment na dodanie plików do druku.
7. Jeśli chcesz nam o czymś powiedzieć dodaj komentarz w odpowiendnim pulu.
8. Dokończ zakup wykonując płatność przez PayU lub przelewem bankowym. Potrzebujesz fakturę proforma? Napisz na info@revoprint.pl
9. Będziemy przesyłać Ci informacje na adres email podany w zamówieniu o otrzymaniu płatności, akceptacji lub odrzuceniu pliku, przekazaniu do realizacji i wysyłce.
Aktualny status zamówienia spradzisz logując się na Twoje konto klienta. W szczegółach każdego złożonego zamówienia znajdziesz jego aktualny etap realizacji. Te informacje przesyłamy również na Twój adres email.
Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych od momentu akceptacji przesłanych plików lub akceptacji przez klienta wykonywanego przez nas projektu. Zamówienie musi też być już opłacone.
Podany przy każdym z produktów czas realizacji jest czasem maksymalnym. Przeważnie zamówienia wysyłamy szybciej. Oczywiście wszystko zależy od ilości aktualnie złożonych zamówień. Jeśli zależy Ci na skróceniu czasu realizacji napisz do nas na info@revoprint.pl. Poinformujemy czy jest taka możliwość.
Jesłi chcesz anulować zamówienie napisz na info@revoprint.pl. Być może nie rozpoczeliśmy jeszcze druku i otrzymasz zwrot 100% kosztów. Jednak jeśli plik został już przygotowany i trafił na maszynę, to nie ma możliwości anulowania.
Na płatność czekamy 10 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane. Potrzebujesz więcej czasu? Napisz lub zadzwoń.
Jeśli interesuje się wysyłka poza granicę Polski prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia. Wykonamy kalkulację kosztów - będzie potrzebny dokładny adres.
Oczywiście. Jesteśmy w stanie wykonać wiele innych produktów które jeszcze nie pojawiły się w standardowej ofercie dostępnej na naszej stronie. Również te już obecne mogą być wykonane w innych niestandardowych konfiguracja.
W tego celu przygotowaliśmy stronę "Zamówienie specjalne". Opisz czego potrzebujesz i podaj kontakt do siebie. Odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego. Możesz też wysłać zapytanie na adres: wyceny@revoprint.pl
Możesz zamówić wykonanie projektu na papier firmowy, koperty, notesy reklamowe. Projekt wykonujemy całkowicie za darmo. Będzie to profesjonalny projekt, ale prosty. Umieścimy Twoje logo (gotowe, otrzymane w pliku) oraz np dane firmowe.
Na drukach CMR wykonujemy pełną personalizację. Umieszczamy dane w dowolnym miejscu i polach, logo, grafikę w tle, zastrzeżenia, miejsce na numery rejestracyjne itd. W przypadku druków CMR nie ma ograniczenia co do ilości i wilekości zadruku. Możemy również wykonać numerację druków.
Aby zamówić projekt wybierz "Potrzebuję projekt" i dokończ transakcję. Po sfinalizowaniu zakupu prześlij nam dane i grafikę którą chciałbyś mieć na wydrukach na adres: info@revoprint.pl. Pamiętaj aby w wiadomości podać numer zamówienia. Projekt wykonamy w ciągu max 2 dni roboczych i prześlemy do akceptacji.
W ramach darmowego projekty wykonujemy jedną wersję. Przewidujemy nie więcej niż 3 poprawki.
Oczywiście. Jesteśmy w stanie wykonać bardzo wiele innych produktów któe jeszcze nie pojawiłyt się w standardowej ofercie dostępnej na naszej stronie. Również te już obecne mogą być wykonane w innych niestandardowych konfiguracja.
W tego celu przygotowaliśmy stronę "Zamówienie specjalne". Opisz czego potrzebujesz i podaj kontakt do siebie. Odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego. Możesz też wysłać zapytanie na adres: wyceny@revoprint.pl
Możesz zamówić wykonanie projektu na papier firmowy, koperty, notesy reklamowe. Projekt wykonujemy całkowicie za darmo. Będzie to profesjonalny projekt, ale prosty. Umieścimy Twoje logo (gotowe, otrzymane w pliku) oraz np dane firmowe.
Na drukach CMR wykonujemy pełną personalizację. Umieszczamy dane w dowolnym miejscu i polach, logo, grafikę w tle, zastrzeżenia, miejsce na numery rejestracyjne itd. W przypadku druków CMR nie ma ograniczenia co do ilości i wilekości zadruku. Możemy również wykonać numerację druków.
Aby zamówić projekt wybierz "Potrzebuję projekt" i dokończ transakcję. Po sfinalizowaniu zakupu prześlij nam dane i grafikę którą chciałbyś mieć na wydrukach na adres: info@revoprint.pl. Pamiętaj aby w wiadomości podać numer zamówienia. Projekt wykonamy w ciągu max 2 dni roboczych i prześlemy do akceptacji.
W ramach darmowego projekty wykonujemy jedną wersję. Przewidujemy nie więcej niż 3 poprawki.
Tak. Koszt wydruku próbnego to 30zł netto + standardowy koszt wysyłki.
Oczywiście. Skorzystaj z formularza "Zamówienie niestandardowe" lub napisz na adres wyceny@revoprint.pl
W celu maksymalnego ułatwienia i przyspieszenia procesu płatności oferujemy szybkie przelewy realizowane przez PayU. Dzięki temu Twoją płatność otrzymujemy w ciągu kilkunastu sekund.
Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie chcesz lub nie możesz wykonywać płatności przez PayU oferujemy także możliwość przelewu bezpośrednio na nasze konto bankowe. Dane do przelewu znajdziesz w podsumowaniu zamówienia. Pamiętaj o podaniu w tytule przelewu numeru zamówienia.
Umożliwiamy też płatność na podstawie faktury PRO FORMA. Jeśli potrzebujesz taki dokument, to złóż zamówienie, a następnie napisz na adres info@revoprint.pl.
Jeśli chcesz anulować zamówienie napisz na info@revoprint.pl. Być może nie rozpoczeliśmy jeszcze druku i otrzymasz zwrot 100% kosztów. Jednak jeśli plik został już przygotowany i trafił do produkcji, to nie ma możliwości anulowania.
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Większość paczek dociera w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wysłania. Numer przesyłki i potwierdzenie nadania otrzymasz automatycznie z naszego systemu oraz z systemu firmy kurierskiej DHL.
Zamówienia pakujemy w grube i wytrzymałę kartonowe opakowania. Wszystko po to aby Twoje wydruki dotarły w stanie nienaruszonym. Opakowania są neutralne, fakturę pobierzesz z konta klienta, a do przesyłki nigdy nie dodajemy własnych reklam.
Jeśli wartość Twojego koszyka przekroczy 100zł brutto, to zamówienie wyślemy całkowicie za darmo. Jednak jeśli składasz nieco mniejsze zamówienie (do wartości 99,99zł brutto), to doliczymy koszt wysyłki w wysokośći 12,99zł brutto.
Wysyłka zostanie dokonana na adres który podałeś w formularzy podczas składania zamówienia. Jeśli jednak chciałbyś zmienić adres wysyłki już po dokonaniu płatności, to skontaktuj się z nami jak naszybciej. Jeśli Twoje zamówienie nie zmieniło jeszcze statusu na "Do wysłania" lub "Wysłano" możemy jeszcze zmienić adres.
Wydaje się to proste, ale jednak plik musi spełnić kilka wymagań aby mógł być poprawnie wydrukowany. By ułatwić proces przygotowania pliku który będzie mógł szybko trafić do druku, przy każdym naszym produkcie znajdziesz do pobrania makietę która pozowli na ustalenie właściwych wymiarów projektu.
Znajdują się tam również pozostałe wymagania dotyczące poprawnie przygotowanego pliku. Zapraszamy również do zakładki Jak przygotować projekt.
Przyjmuje się, że zdjecia umieszczone w projekcie powinny mieć rozdzielczość 300dpi. Taka wartość zapewni optymalną jakość wydruku. Oczywiście nie wykluczamy możliwości wykoanania zlecenia z materiałów o niższej rozdzielczość. Należy jednak liczyć się z gorszą jakością.
Jedyne akceptowane przez nas formaty to: PDF, TIF, JPG, PSD, CDR, Ai. Jeśli przesyłasz plik edytowalny (np cdr), to koniecznie zamień wszystkie użyte czcionki na krzywe.
Nie akceptujemy plików przygotowanych pakietu Office (Word, PowerPoint, Publisher itd) i ich odpowiedników z pakietu OpenOffice.
Jeśli z jakiegoś powodu otrzymane wydruki nie spełniają Twoich oczekiwań możesz zgłosić reklamację. Zrób to logując się na swoje konto klienta, a następnie w zakładce "Zamówienia zakończone" w szczegółach wadliwego zamówienia znajdziesz przycisk "Zareklamuj".
Na złożenie reklamacji masz 14 dni od daty odbioru przesyłki. Reklamacje rozpatrujemy w czas 1-3 dni roboczych od jej zgłoszenia.
Różnice te wynikają z możliwości odwzorowania kolorów na urządzeniach. Każde urządzenie jest inne, a proces druku ze względów technologicznych nie jest w stanie oddać identycznych barw jak te widziane na większości monitorów. Jeśli jednak nie jesteś zadowolony z efektu zgłość reklamację - do każdej takiej sytuacji podchodzimy indywidualnie.
Podane oznaczenia wskazują na ilość kolorów użytych w druku oraz to czy jest to zadruk jedno czy dwustronny.
Przykłady:
4/4 - zadruk pełnokolorowy (cztery kolory - CMYK) na obu stronach
4/0 - zadruk pełnokolorowy (cztery kolory - CMYK) na jednej stronie
4/1 - zadruk pełnokolorowy (cztery kolory - CMYK) na awersie + 1 kolor na rewersie (np. czarny)
Im papier jest grubszym tym jest cięższy. Również wpływ na jego wagę ma gęstoć materiału. Miarą dla papieru jest jego waga na 1m2 powierzchni.
Papier offsetowy, to papier niepowlekany, o matowej i stosunkowo chropowatej powierzchni. Najczęściej używany do druku notesów, papierów firmowych. Wykonane są z niego również nasze koperty. Jego chropowata powierzchnia pozwala na pisanie.
Papier kredowy to papier o bardzo gładkiej powierzchni. Występuje w wykończeniu matowym lub błyszczącym. Trudno po nim pisać (sprawdzą się tylko flamastry, mazaki, markery). Idealny do druku ulotek, plakatów, a po zastosowaniu dużej gramatury jako materiał na zaproszenia lub wizytówki.
Spad drukarski, to obszar druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznie dociętego materiału. Spad pozwala na zadruku do samej krawędzi gotowego arkusza. Nadmiar zostaje obcięty, a klient otrzymuje np ulotki o wymiarze dokładnie takim jaki zamówił. W naszej drukarni zalecamy 3mm spadu.
RGB i CMYK to dwa różne modele kolorów, które są używane w różnych kontekstach, np. do tworzenia grafik komputerowych, projektowania stron internetowych czy drukowania materiałów reklamowych.
RGB to skrót od angielskich słów Red, Green, Blue (Czerwony, Zielony, Niebieski). Model RGB jest używany do wyświetlania kolorów na ekranach komputerów, telewizorów czy innych urządzeń elektronicznych. W modelu RGB, czyste barwy czerwona, zielona i niebieska dają biały kolor, a brak jakiejkolwiek barwy daje czarny kolor.
CMYK to skrót od angielskich słów Cyan, Magenta, Yellow, Black (Cyjan, Magenta, Żółty, Czarny). Model CMYK jest używany do drukowania, ponieważ większość drukarek używa farb, tuszy lub tonerów, które są mieszanką tych kolorów. W modelu CMYK, czyste barwy cyjan, magenta i żółty dają czarny kolor, a dodanie czerni poprawia intensywność kolorów i zapobiega pojawianiu się niepożądanych odcieni podczas drukowania.
W skrócie, RGB to model kolorów stosowany w grafice komputerowej i na ekranach, a CMYK to model kolorów stosowany w druku. Plik którego przeznaczeniem jest wydruk powinien być od razu przygotowany w palecie CMYK ponieważ tylko wtedy będziemy mieć pewność, że otrzymany kolor będzie zgodny z założeniami.